K U R S S I T

Maija Gracen Tunnejooga-nimen alla kulkevat verkkokurssit ovat vastaus jos haluat päästä jälleen yhteyteen omaan kehoosi ja tutustua joogan pehmeään ja tasapainoiseen maailmaan, rauhallisesti ja ilman suorituspaineita. Saat edetä ja kehittyä omassa tahdissa ja oman kehon ehdoilla.  Opit myös, miten suolisto ja ruuansulatus hyötyvät joogasta, miten voit rauhoittaa hermostoasi ja tasapainottaa kehon mahdollisia puolieroja.

Tunnejooga-verkkokurssien aiheet lisääntyvät jatkuvasti; monipuolista täsmähoitoa joogalla juuri sinun kehosi haasteisiin!

Tutustu myös yksittäisiin verkkotunteihin alta.

Matka kehoon ja tunteisiin YIN-joogakurssi

 Nyt tarjouksessa 54€ (norm. 87€)!

Kehomme on kokonaisvaltainen järjestelmä ja tästä järjestelmästä on mahdotonta sulkea pois esimerkiksi tunteiden ja ajatusten vaikutus fyysiseen kehoon ja sen toimintaan.

Kurssilla tutustumme kehomme pää-meridiaaneihin ja lähdemme kohtaamaan myös tunnepuolen-asioita jokaisen harjoituksen yhteydessä. 

Tutustu kurssiin täältä

Aineenvaihduntajooga

6 viikon aineenvaihduntaa stimuloiva verkkokurssi. Harjoitukset ovat erityisesti aineenvaihduntaa ja suoliston toimintaa parantavia, liikkuvuutta lisääviä ja hermostoa rauhoittavia!

Tutustu kurssiin täältä

Aineenvaihduntajooga osa 2

5 viikon aineenvaihduntaa stimuloiva verkkokurssi. Harjoitukset ovat erityisesti aineenvaihduntaa ja suoliston toimintaa parantavia, keskivartaloa vahvistavia, liikkuvuutta lisääviä ja hermostoa rauhoittavia!

Tutustu kurssiin täältä

KelpaamoJooga

Oletko toivonut salaa, että joskus jooga olisi myös sinun kehollesi mahdollinen liikuntamuoto?

Toiveesi on kuultu! Jooga kuuluu kaikille kehoille! KelpaamoJooga on hiottu sopimaan kehon haastavat mittasuhteet huomioiden, ihan kaikille. Joogat ovat eri mittaisia ja voit aloittaa ihan rauhassa. Vaikeisiin liikkeisiin ja asentoihin saat eri variaatioita tai apuvälineet.

Tutustu kurssiin täältä

KelpaamoJooga osa 2 

Jooga on kaikille kehoille! KelpaamoJooga konsepti sai jatkoa. Nämä harjoitukset ovat kehoa elvyttäviä, keskivartalon syviä lihaksia vahvistavia ja kehin aineenvaihduntaa herättäviä.

Tutustu kurssiin täältä

7 päivän aamujoogat -minikurssi 

Tämä “7 päivän aamujoogat”-minikurssi tuo aamurutiiniisi uutta intoa ja iloa. Liikkeistä löytyy jotain jokaiselle, sillä jokainen harjoitus on teemaltaan erilainen. Harjoitukset ovat 10-20min pituisia

Tutustu kurssiin täältä

7 päivän iltajoogat -minikurssi 

Tämä “7 päivän iltajoogat”-minikurssi tuo arkeesi sitä pitkään kaivattua iltarutiinia, joka valmista kehosi ja mielesi lepoon. Rauhoittavat harjoitukset antavat hermostolle ja mielelle tilaa palautua ja elpyä.

Harjoitukset ovat pituudeltaan 13 - 28 minuuttia.

Tutustu kurssiin täältä

Tuolijooga minikurssi 

Aloita liikkuminen lempeästi. Ota tämän mini-kurssin kolme harjoitusta mukaan arkeesi, pienikin askel liikkumattomuudesta pois on iso sijoitus hyvinvointiisi!

Tutustu kurssiin täältä

Tutustu Tunnejoogaan -minikurssi  

Kokeile erilaisia joogaharjoituksia. Nämä ovat sinulle erityisesti, jos pidät hieman pidemmistä ja syventävistä joogatuokioista tai jos haluat esimerkiksi uutta sisältöä muun joogakurssin rinnalle. Tällä kurssilla pääset kokeilemaan myös taso 2 harjoitusta ja rauhoittumaan YIN-joogan parissa.

Tustustu kurssiin täältä

YKSITTÄISET  VERKKOTUNNIT JA MEDITAATIOT

Tästä alta pääset tutustumaan yksittäisiin tunteihin sekä meditaatioihin. Huomioi, että osa näistä löytyy myös kurssien sisältä mutta tämä on mainittu kyseisen tunnin kohdalla.

Tutustu yksittäisiin tunteihin ja meditaatioihin

Hei, olen Maija Grace

Olen toiminut liikunta- ja hyvinvointialan yrittäjänä 15 vuotta ja olen oppinut kantapään kautta levon ja kehon kuuntelemisen merkityksen. Jooga on tullut osaksi minun arkea ja työtä sen jälkeen, kun jouduin kehoni ja hermostoni totaalisen uupumisen takia vähentämään elämästäni liian kuormittavaa liikuntaa hetkellisesti kokonaan. Huomasin, että joogan parissa voi vahvistua, pudottaa painoa ja pysyä terveenä paljon vähemmälläkin ”rääkkäyksellä". Tällä toipumisen tiellä on ollut vahvasti siis mukana ruokavalio, oikeat ravintolisät ja keholleni sopivat liikuntamuodot.

”Olen nyt tehnyt koko 6 viikon ohjelman (en ihan jokaista harjoitusta) ja voin vakuuttaa, että tämä on ammattitaidolla koostettu ja ohjattu satsi. Helppoja, vähän vaikeampia, vaihtoehtoisia, istuen, maaten, seisten, tyynyjä tai bolstereita yms tarpeen mukaan apuna käyttäen. Olen testaillut monia joogamuotoja (ja vastaavia liikuntamuotoja) ja ohjaajia. Nyt täytyy antaa Maija Gracelle täydet pisteet. Ihanan lämmin ote asiaan, rauha tehdä liikkeet, edetä liikkeestä toiseen. Ja sitten vielä se, että nämä säilyvät itselläni vielä jatkossakin, ettei tarvitse täältä maalta lähteä kaupunkeihin. Vaan vaikka pihalla tekisi.” - Aineenvaihdunta jooga- kurssilainen Kirsi

”Maijan jooga on se hetki viikossa, jolloin viimeistään voi ottaa aikaa vain itselle ja Maijan sanoin: heittää pois turhat ajatukset, ottaa tilalle uusia raikkaita. Monipuoliset joogamuodot, mieli lepää ja kroppa virkistyy, vaikka ei aina taipuisi tai venyisi kuin juuri sillä hetkellä itselle tarvittavan verran."

-Marketta

”Olen käynyt Maijan joogassa kohta vuoden enkä haluaisi ikinä enää siitä luopua. Joka viikkoinen jooga tunti auttaa jumittavaa kehoani rentoutumaan ja mieltäni rauhoittumaan. Se aika viikosta on mun omaa aikaa.

Lisäksi jooga auttaa minulla aineenvaihduntaan ja suoliston toimintaan erittäin hyvin. Eräänkin joogan jälkeisenä aamuna vatsani toimi kolme kertaa!

Maija on ihana persoona ja hänellä on paljon tietoa hyvinvoinnista, jota jakaa auliisti meille tunneilla. Hän osaa myös ottaa kaikki joogailijat huomioon yksilöinä ja auttaa jokaista miten kukakin apua tarvitsee.

Tunneille on niin mukavaa aina mennä." - Heli