Onko kehossasi jäykkyyksiä ja jännityksiä?

Elätkö ruuhkavuosia ja aikasi ja jaksamisesi on rajallista?

Tiedätkö, kuinka hyvältä voi kehossa tuntua lyhytkin joogaharjoitus?

 

Tule mukaan Tunnejoogan starttihaasteeseen

7 päivää, 10 minuuttia päivässä. Harjoitukset jäävät sinulle omaksi.

Aloita haaste nyt 24,90€

Oletko tapojesi orja mutta TODELLA kaipaisit muutosta aineenvaihduntaan ja hyvinvointiin? 

Muutosten tekeminen on toisinaan vaikeaa kyllä. Ymmärrän sen. Mutta mitä jos tekisit muutoksen kuitenkin. “Mikään ei muutu jos mikään ei muutu” on niin totta! Jos jäämme odottamaan hetkeä jolloin “tuntuu tarpeeksi hyvältä ja huvittaa” tehdä muutosta, emme kasva. Kasvua tapahtuu, kun teemme tietoisia valintoja, vaikka aina ei huvittaisikaan! Kasvu on ihanaa ja uudistavaa! Se voi viedä meidät elämässä paikkoihin joita emme olisi voineet kuvitellakaan.

 

Mitä siis, jos kokeilet astua mukavuusalueeltasi ….teet tärkeitä päätöksiä toteuttaa omaa hyvinvointiasi, liikkua enemmän, syödä terveellisemmin, ottaa aikaa itsellesi. Ainoa este oman hyvinvoinnin kohentamiselle on usein me itse, niin karua kuin se onkin 🧡 Haluan auttaa sinua!  Aloitetaan yhdessä lempeästi avaamaan kehoa ja tehdään tästä YHDESSÄ jokapäiväinen tapa! Kehitin Tunnejoogan 7 päivän starttikurssin…..

 

Saat 7 kpl 10min todella matalan kynnyksen harjoituksia jotka tehdään kaikki seisten (viimeisessä tarvitset tukevan tuolin kaveriksi). Harjoituksissa avataan koko kehoa. Bonuksena saat iltajoogaharjoituksen rauhoittamaan kehoa ja hermostoa. Kaikki tämä vain 24,90€.

 Voit tehdä harjoitukset yksinään aamujoogana tai toimistossa taukojoogana tai voit tehdä nämä osana mitä tahansa muuta treenihetkeä joko lämmittelynä tai loppuverryttelynä! 

 

TAVOITE on saada kiinni rutiinista joka jatkuisi…koko setti jää sinulle käyttöön toistaiseksi ilman aikarajaa JOTEN HAASTANKIN SINUT TEKEMÄÄN KUUKAUDEN AJAN TÄTÄ SETTIÄ 🧡 Takaan, että kuukauden jälkeen kehosi ja mielesi voivat paljon paremmin.

Haluan mukaan starttiin!

“Kiitos Maija, tämä oli ihan Super ihana ja motivoiva viikko. Ihaninta oli todella huomata, että haluan ottaa aikaa itselleni. Nämä lyhyet harjoitukset saa tehtyä ihan joka päivä. Tein harjoituksen myös työpäivän keskellä taukojumppana. Aamutreeni antoi päivää hyvän alun ja päivällä toi kipeästi kaivattua liikettä istumatyön väliin. Ikävintä oli huomata, miten jumissa kaikki lihakset ovat. Tästä on tie vain ylöspäin “ Asiakaspalaute kurssilta

Kokeile pätkä harjoitusta kurssilta:

 

Onko aineenvaihduntasi hidastunut ja kehosi tuntuu tukkoiselta?

Oletko kyllästynyt kuulemaan, että ainoastaan kovatehoinen ja piiskaava liikunta voi tehostaa aineenvaihduntaasi ja auttaa pudottamaan painoa?

 

“Parasta viikossa on ollut että painoa tai nesteitä lähtenyt reilun kilon verran, ihan tän 10minuutin päivittäisellä liikunnan lisäyksellä. Olo on virkeämpi.” Asiakaspalaute kurssilta

 

Miten keho sitten ilmoittaa, että aineenvaihdunta jumittaa?

  • turvotukset/pöhötys erityisesti aamuisin
  • ummetus
  • selluliitti
  • aivosumu
  • väsymys
  • tunne siitä, että on koko ajan “käsijarru päällä” kehossa, eli ei ole virtaa
  • hikoilu voi olla vähäistä kovemmassakin liikuntasuorituksessa tai esim saunassa
  • lihakset tuntuvat tukkoisilta eikä keho palaudu liikkumisen jälkeen
  • epäpuhtaudet ihossa; kuona-aineet eivät poistu tehokkaasti elimistöstä
  • liikunnan kuormittavuuden lisääminen tuntuu pahentavan tilannetta, kehoa turvottaa entisestään

 

Jos paino nousee vaikka kuinka yrität sitä hallita syömällä oikein ja oikeita määriä, voi aineenvaihduntasi olla eri syistä hitaampi. Silloin painoa ja turvotuksia voi kertyä kehoon. 

Aineenvaihdunnan parantaminen ei kuitenkaan ole vain sitä, että painetaan 100-lasissa täysillä ja yritetään polttaa mahdollisimman paljon kaloreita ja rasvaa. Tällainen toiminta voi itseasiassa sabotoida kokonaan kehon kykyä toimia normaalisti ja tehokkaasti.

Se voi esimerkiksi aiheuttaa lymfaaattisen järjestelmän ja lihaksiston tukkoisuutta, jolloin aineenvaihduntatuotteet eivät pääse poistumaan kudoksista. Liiallinen kuormitus ilman palauttavia harjoituksia voi siis kerryttää kehoon kuonaa ja turvotusta enemmän kuin ymmärrämmekään!

Jooga on oiva tapa avata kehoa, auttaa elimistöä poistamaan kuonaa ja turvotusta, lisätä aineenvaihduntaa lempeästi mutta tehokkaasti ja rauhoittaa hermostoa; kaikki nämä ovat tärkeitä elementtejä painonhallinnassa  ja painonpudotuksessa.

TULE MUKAAN TUNNEJOOGAN 7 PÄIVÄN STARTTIHAASTEESEEN NYT HINTAAN 24,90€!

Harjoitukset jäävät sinulle omaksi ja voit tehdä niitä juuri silloin kun sinulle sopii! Tämä kurssi on tehty mahdollisimman helpoksi sinulle.  Tämä on juuri se kurssi mistä aloittaa! Tarvitset vain 10 minuuttia päivässä! 

 

Tule mukaan tästä

Tunnejoogan äitinä puhun paljon ja jatkuvasti lempeydestä ja armollisuudesta itseä ja kehoa kohtaan. Missioni onkin joogan, meditaation ja itsetutkiskelun kautta auttaa sinua löytämään myötätunnolla oman kehosi tarpeet, vapautuen stressistä ja kivuista. Tämä tapani ohjeistaa asiakkaitani ei tule muuttumaan, sillä vain lempeällä, hyväksyvällä otteella pääsemme eteenpäin hyvinvoinnin tiellä. Syyllistäminen ja soimaaminen on niin OUT. On todella mahdollista palauttaa keho hyvinvoivaan tilaan pienillä, armollisilla teoilla.

 

Avataan tässä tosin myös kolikon kääntöpuolta…sitä, miten todellakin olemme usein tapojemme orjia ja luonnollisesti välttelemme mukavuusalueelta poistumista (sillä se ei aina tunnu ihanalta!). Tämä usein estää meitä ottamasta tarvittavia askeleita kohti niitä muutoksia joita täytyy tehdä, että voisimme paremmin.

Tule mukaan nyt ja aloita uusi rutiini

Hei, olen Maija Grace.

Olen toiminut liikunta- ja hyvinvointialan yrittäjänä 15 vuotta ja olen oppinut kantapään kautta levon ja kehon kuuntelemisen merkityksen. Jooga on tullut osaksi minun arkea ja työtä sen jälkeen, kun jouduin kehoni ja hermostoni totaalisen uupumisen takia vähentämään elämästäni liian kuormittavaa liikuntaa hetkellisesti kokonaan. Huomasin, että joogan parissa voi vahvistua, pudottaa painoa ja pysyä terveenä paljon vähemmälläkin ”rääkkäyksellä". Tällä toipumisen tiellä on ollut vahvasti siis mukana ruokavalio, oikeat ravintolisät ja keholleni sopivat liikuntamuodot.

Vuonna 2018 kävin ensimmäisen kerran Intiassa kouluttautumassa Jooga-ohjaajaksi ja käyn vuosittain päivittämässä tietotaitojan eri koulutuksissa (mm hengitysterapiakoulutuksessa). Käytän oppejani oman ja asiakkaiden terveyden tueksi. Ohjaan joogaryhmää Sauvossa (hatha/flow/YIN) ja ryhmä kasvavaa jatkuvasti. Pidän myös yksityistunteja eri ryhmille ja TYKY- tapahtumissa luennoin terveyteen liittyvistä aiheista ja ohjaan lempeää, kaikille sopivaa joogaa.

Missioni onkin tuoda joogaa kaikille mahdolliseksi liikuntamuodoksi ja Tunnejooga-konseptin alla kulkevat kurssit uusiutuvat ja laajentuvat jatkuvasti.

Tämän tyyppiselle liikumiselle ja omaan kehoon tutustumiselle on selvä kysyntä.


"Kyllä nämä harjoitukset vaan kuuluvat jokaiseen aamuun, päivä lähtee käyntiin paljon mukavammin . Jos on enemmän aikaa, niin olen tehnyt pari harjoitusta putkeen tai sitten aamujoogan ja jonkun näistä perään, ihan huippua!"

"Kyllä on niin erilainen olo tämän reilun viikon aamuharjoittelun jälkeen. On helpompaa, tulee rutiini. Aamuun löytyy harjoitukselle paikka ennen aamupalaa. Tänään testasin etten tehnyt aamulla joogaa niin kyllä ole ihan tukossa ilta treenin jälkeen . Testin tein siksi kun on ihan epätodellista miten vartalon toimivuus voi muuttua näin ns. pienellä huolenpidolla . Isot muutokset kiitollinen"

"Minun ongelma on ajan puute. Käytännössä se on vain omassa päässäni. Nämä harjoitukset oli juuri hyvän mittaisia. En pystynyt millään perustelemaan itselleni, ettei aika riitä. Ja olen kyllä niitä tehnytkin, paitsi tänään, vielä.. Kiitos tosi paljon! Tästä tuli uusi rutiini päiviini!"